x تبلیغات
newkianblog

آیا برای مراقبت از کرونا استفاده از شیلد ضرورتی دارد؟

بازار خرید و فروش کالاهایی که هدف آن ها مراقبت و پیش گیری از کرونا است بسیار داغ است. در هر فروشگاهی می توان انواع ماسکها و ضدعفونی کننده های الکلی را در مدل های گوناگون پیدا کرد. یکی از وسایلی که برای پیش گیری بهتر در برابر کرونا معرفی شده است شیلد صورت است. وسیله ساده ای که برای خیلی ها سوال شده است که آیا می تواند به ما در کاهش خطر کرونا کمکی بکند یا خیر. در این مطلب بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب

دلایلی که باعث محبوبیت ماسکهای آرمان شده است

اگر در مورد برندهای محبوب و پرطرفدار و البته با کیفیت بالا تحقیق کنید حتما با نام ماسک آرمان بر می خورید. محصولی ایرانی که بسیار در میان ماسکهای دیگر برجسته شده است و به محصولی پرطرفدار و محبوب بدل گشته است. این کالای ایرانی به عنوان بهترین محصول در خیلی از بیمارستان ها و جاهایی که حتی آلودگی میکروبی و ویروسی بالایی هم دارند استفاده می شود. 

ادامه مطلب

مقایسه و بررسی عملکردی ماسکهای سه و چند لایه در پیشگیری از ویروس کوید نوزده

استفاده از ماسک در این روزهای کرونایی برای خیلی از ما به یک عادت تبدیل شده است. دیگر گویی به زندگی کردن در کنار کرونا عادت کرده ایم! اما امیدوارم با رعایت هرچه بهتر پروتکل های بهداشتی این روزها تمام شود و بتوانیم بدون ماسک و نگرانی از ابتلا به کوید نوزده در خیابان های شهر قدم برداریم. می دانید که کرونا از جمله ویروس هایی است که از طریق تنفس به راحتی از فرد مبتلا به فردی دیگر انتقال پیدا می کند. پس بدیهی است که استفاده از ماسک بهترین راه پیشگیری از این ویروس است. در این مطلب می خواهیم در مورد تفاوت های عملکردی دو مورد از ماسک هایی صحبت کنیم که این روزها زیاد در سطح شهر و در فروشگاه ها می بینیم. می خواهیم بدانیم تفاوت این ماسک ها چیست و هر کدام چطور از انتقال این ویروس جلوگیری می کنند. سپس خواهیم دانست تاثیر گذاری هر یک در مورد شدت پیش گیری تا چه حد است.

ادامه مطلب

خمیردندانی که پزشکان به بیمارانشان تجویز می کنند

یکی از مهم ترین محصولاتی که برای مراقبت از دندان ها وجود دارد خمیردندانها هستند. این محصولات دارای ترکیباتی هستند که آلودگی های روی دندان ها را از بین می برد. همچنین در برخی از این محصولات ترکیبات خاصی وجود دارد که بسیاری از نیازهای دندانها را هم تامین می کند. به طور مثال در برخی از خمیردندانها از فلوراید برای ضدعفونی و ترمیم دندان ها و محکم کردن لثه استفاده می شود. یا در برخی از آن ها ترکیباتی وجود دارد که باعث از بین رفتن بافت جرم های به وجود آمده در روی دندان ها و جرم گیری می شود. اما کدامیک از خمیردندانها برای ما مناسب است؟ در بین این همه برند متنوع کدام را انتخاب کنیم تا دندانهایی سالم داشته باشیم.

ادامه مطلب

بررسی این که کدام ماسکها برای کرونا بهتر هستند

حتما می دانید که ماسک مهم ترین وسیله برای پیشگیری از ویروس کوید نوزده یا همان کروناست. ویروسی که دیگر راه های انتقال آن را همه می شناسند. شیوه انتقال این ویروس شباهت زیادی به سرماخوردگی و آنفولانزا دارد. این ویروس در دسته ویروس های تنفسی است و از راه تنفس آلوده به راحتی می تواند از فرد مبتلا به دیگران نیز منتقل شود. البته که کرونا تنها از طریق دهان و بینی و از راه تنفس منتقل نمی شود. راه های دیگری مثل سطوح نیز می توانند باعث انتقال ویروس باشند. اما مهم ترین راه انتقال همان راه تنفس است. پس استفاده از یک ماسک مناسب برای پیشگیری از ابتلا اهمیت زیادی پیدا می کند.

ادامه مطلب

رقابت جالب بین تولید کننده های ماسک های چند لایه

استفاده از ماسک های جدیدی که لایه های بیش از چهار تا دارند این روزها بسیار رایج شده است. خیلی ها به دلایل مختلفی دوست دارند از این ماسک ها استفاده کنند. ماسک هایی که به نام ماسک سه بعدی معروف شده اند و ویژگی هایی دارند که باعث شده مردم آن ها را بیشتر دوست داشته باشند. ظاهر جدید و فیلتراسیون بالا و راحتی در حین استفاده برخی از دلایل محبوبیت این ماسک هاست.

ادامه مطلب

چطور کودکان را به رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا تشویق کنیم

می دانید که کرونا می تواند کودکان را نیز درگیر کند. بدن کودکان ممکن است مانند بزرگسالان تاب مبارزه را نداشته باشد و خدای ناکرده اتفاق بدی بیفتند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب راهکارهای ساده و در عین حال موثری را معرفی کنیم که باعث شود کودکان موارد و پروتکل های بهداشتی را راحت تر رعایت کنند. کودکان را نمی شود به زور وادار به ماسک زدن و پرهیز از تماس با سطوح و... کرد. پس بهتر است صبر و حوصله بیشتری به خرج دهیم.

ادامه مطلب

خودکفایی در تولید ماسکهای پزشکی در زمان کرونا

پیش از این که کرونایی باشد و در کشور ما نیز شیوع پیدا کند محصولاتی مثل ماسک در ایران تولید می شده است. البته که تعداد آن ها و تعدا شرکت های تولید کننده هرگز به این مقدار نبوده است. همچنین بسیاری از ماسکهایی که در محیط های درمانی استفاده می شده است از کشورهای دیگر وارد می شده است. اما پس از افزایش نیاز مردم به ماسکهای پزشکی تولید کننده های تازه ای شروع به تولید و عرضه این محصولات کردند. تولید کننده هایی که دیگر محصولات خیلی خوبی هم تولید می کنند.

ادامه مطلب

ماسکهای تنفسی ملت بلون دار در این دو مدل ساخته می شوند

نام ملت بلون در این روزها که استفاده از ماسک برای پیش گیری از کرونا توصیه می کند زیاد به گوش می شود. ملت بلون نام اصلی ترین لایه ای است که در ماسک های تنفسی به کار می رود. این لایه بسیار مهم است. لایه ای که معمولا بین هفده تا سی گرم دارد. کمتر بودن ضخامت لایه از هفده باعث می شود ماسک بسیار ضعیف باشد و حفاظت چندانی نداشته باشد. اما بیشتر بودن ضخامت از سی نشان از قدرت ماسک می دهد. ماسکهای ملت بلون دار را در دو مدل ماسک کشی و بندی می سازند. این دو مدل از نظر بدنه اصلی ماسک که اصلی ترین قسمت آن است تفاوتی ندارند. بلکه تفاوت به نحوه اتصال بر روی صورت بر می گردد.

ادامه مطلب

برای بچه ها ماسکهای شادتر بخرید تا در ماسک زدن با شما همکاری کنند

یکی از مسائلی که خیلی از خانواده ها در زمان شیوع کرونا با آن مواجه شدند این بود که نمی توانستند بچه ها را به زدن ماسک مجاب کنند. این در حالی بود که ویروس کرونا به همان اندازه که برای بزرگ تر ها خطرناک بود برای بچه ها نیز می توانست خطرناک باشد.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد