x تبلیغات
newkianblog

ماسکهای رنگی و با رنگ های شاد جالب مورد توجه جوان تر ها قرار گرفته اند

در ابتدا که کرونا شیوع کرد همه فکر می کردیم که به زودی این روزها تمام می شود و فقط همین مدت کوتاه است که باید ماسک بزنیم. اما متاسفانه طول عمر ویروس به درازا کشید و چند سال است که این ویروس در میان ما زندگی می کند. به ماسک زدن عادت کردیم و طبق عادت دستانمان را ضد عفونی می کنیم. این روزها برای خیلی ها تکراری و خسته کننده شده است. اما تولید ماسکهای رنگارنگ در رنگهای جالب نیز باعث شده که تنوعی هر چند کوچک در زندگی های تکراری هر روزه ما که با ماسکهای پزشکی عجین شده است به وجود بیاید.

ادامه مطلب

چطور برند Arman به معروف ترین برند ماسک تبدیل شد؟

در این مطلب می خواهیم به بررسی مواردی که باعث شده است برند آرمان به یکی از مطرح ترین برندهای موجود در مورد ماسکهای پزشکی سه لایه ای تبدیل شود صحبت کنیم. ماسک آرمان نامی قابل اطمینان در ماسک های ایرانی است. محصولی که در مدت زمانی کوتاه به دلیل این که بسیاری از موارد و استانداردها در آن رعایت شده است حتی مورد تایید جامعه پزشکان واقع شود. این ماسک یک انتخاب خوب و حرفه ای در مورد یک ماسک است. چرا که ویژگی ها و ساختار خاص و حرفه ای دارد که در بسیاری از ماسکهای بازار دیده نمی شود.

ادامه مطلب

تمایل مردم به استفاده از ماسکهای رنگی

اوایل که کرونا شیوع کرد همه مردم فقط می خواستند ماسک پیدا کنند. ماسکی که همه شرایط لازم را داشته باشد تا از جان و سلامتی شان محافظت کند. اما دوره کرونا ادامه دار شد. چند سالی است که داریم با کرونا دست و پنجه نرم می کنیم. مدت هاست که نمی توانیم بدون ماسک به کوچه و خیابان برویم. در محل کار باید از صبح تا عصر ماسک بزنیم. این باعث شده که این دوره و ماسک زدن خسته کننده باشد.

ادامه مطلب

کرونا و خودکفایی ماسک

روزهایی که کرونا تازه وارد ایران شده بود را به خاطر می آورید؟ روزهایی که ماسک در بازار نبود و به هزار زحمت می شد ماسکی پیدا کرد. تازه اگر هم ماسکی بود باید قیمت های نجومی پرداخت می شد تا بتوان آن را خرید. خیلی از افراد با احتکار ماسک باعث شدند قیمت این محصول که این قدر برای کرونا هم مهم بود سر به فلک بکشد.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد